Middag

Interactive Content – From Impressions to Expressions

Marvin Pranger

De online consumptie is het afgelopen jaar flink veranderd. Dagelijks word je zo overspoeld met content, dat jouw aandacht daarom terecht het nieuwe valuta genoemd mag worden. Maar welke mediavormen houden het hoofd boven water in deze strijd om onze aandacht? Hoe verander je als bedrijf een passieve lezer in een actieve deelnemer van jouw content? Hoe maak je een digitale impact bij jouw digitale publiek?

Tijdens deze sessie vertelt Marvin van Maglr over de impact en inzet van interactieve online publicaties. Content die niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook meetbaar. Want positieve contentervaringen dragen bij om mensen effectiever te informeren, inspireren en te overtuigen. Zo verschuift het doel van content van ‘impressies naar expressies’. Sluit je aan bij de missie om een einde te maken aan saaie statische content.

Social media:

Marvin is marketeer bij Maglr, het content creatie platform waarmee bedrijven interactieve publicaties creëren en publiceren. Naast dat hij verantwoordelijk is voor alle marketing activiteiten, zet hij zelf ook graag zijn tanden in alles wat met innovatieve technologie en digitale marketing te maken heeft. Hij is ook betrokken als bestuur bij de Social Media Club Breda en lid van de City of Imagineers in Breda.