Middag

Interactive Content – From Impressions to Expressions

Marvin Pranger

De online consumptie is het afgelopen jaar flink veranderd. Dagelijks word je zo overspoeld met content, dat jouw aandacht daarom terecht het nieuwe valuta genoemd mag worden. Maar welke mediavormen houden het hoofd boven water in deze strijd om onze aandacht? Hoe verander je als bedrijf een passieve lezer in een actieve deelnemer van jouw content? Hoe maak je een digitale impact bij jouw digitale publiek?

Tijdens deze sessie vertelt Marvin van Maglr over de impact en inzet van interactieve online publicaties. Content die niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook meetbaar. Want positieve contentervaringen dragen bij om mensen effectiever te informeren, inspireren en te overtuigen. Zo verschuift het doel van content van ‘impressies naar expressies’. Sluit je aan bij de missie om een einde te maken aan saaie statische content.

Marvin is marketeer bij Maglr, het content creatie platform waarmee bedrijven interactieve publicaties creëren en publiceren. Naast dat hij verantwoordelijk is voor alle marketing activiteiten, zet hij zelf ook graag zijn tanden in alles wat met innovatieve technologie en digitale marketing te maken heeft. Hij is ook betrokken als bestuur bij de Social Media Club Breda en lid van de City of Imagineers in Breda.

De mens en de effecten van digitalisering

Doortje Smithuijsen

Digitale verslavingen: gameverslaving, pornoverslaving, Instagramverslaving – eigenlijk elke verslaving die de digitalisering met zich mee heeft gebracht. Wil jij meer over deze onderwerpen weten? Of Doortje een vraag hierover stellen? Sluit dan aan bij deze livestream van CDC21!

Foto: Annelie Bruijn

Doortje Smithuijsen is filosoof en journalist; ze verdiept zich vooral in digitalisering en de effecten hiervan op de mens. Vorig jaar april kwam haar boek ‘Gouden Bergen’ uit, waarvoor ze een jaar lang verschillende influencers volgde in hun dagelijks leven. Ze wilde weten wat er schuilgaat achter de perfecte plaatjes op Instagram. Inmiddels verdiept ze zich in digitale verslaving.

Ucademy

Johar Boonman

Will the future be a utopia of interconnective interaction and communication with everything around us or will humanity live in the shadows of elite artificial intelligence until we fade away? The “Internet Of Things” is starting to find shape in the in the world around us. VR- experiences have never been more realistic, AI systems are becoming smarter than human beings and automatization takes over more then 50% of the currently existing jobs. But what exactly do we know about the internet and the possibilities and risks that it brings along? 

Program
In this module we want you to dive deeper into these subjects in an interactive and playful way. You will be able to broaden your mind about the existence of the internet. How did we get here, how does it workwhat can we do with it and what does the future bring? 

Foto: Annelie Bruijn

Doortje Smithuijsen is filosoof en journalist; ze verdiept zich vooral in digitalisering en de effecten hiervan op de mens. Vorig jaar april kwam haar boek ‘Gouden Bergen’ uit, waarvoor ze een jaar lang verschillende influencers volgde in hun dagelijks leven. Ze wilde weten wat er schuilgaat achter de perfecte plaatjes op Instagram. Inmiddels verdiept ze zich in digitale verslaving.