Ochtend

Ochtend

Criminele Onderwereld

Erik Remmelzwaal – Keynote Spreker

Erik zal ons meenemen in de online criminele onderwereld, laten zien hoe cyberaanvallen worden uitgevoerd en hoe hackers de bazen van de toekomst zullen zijn wanneer alles smart en connected is.

Erik Remmelzwaal is ethisch hacker en meervoudig cybersecurityondernemer. Al 21 jaar werkt hij in de cyberbeveiligingsindustrie. Gestart als gamer en hobbymatig computeraar werkte hij zich op tot CEO van DearBytes dat in 2017 werd verkocht aan KPN. Met zijn nieuwe startup Zolder specialiseert hij zich in de beveiliging van de digitale wereld van de cloud, robots en kunstmatige intelligentie. 

Tijd: 09.45 – 10.20 uur

CEO CM

Jeroen van Glabbeek – Keynote Spreker

CM.com stelt met haar communicatie- en betalingsplatform marketing, sales en customer service in staat om de betrokkenheid met klanten via meerdere mobiele kanalen te automatiseren.

Met de oplossingen die CM.com de markt biedt, draagt zij bij aan het vergroten van digital impact. Jeroen zal praten over de trends en zijn toekomstvisie.

Jeroen van Glabbeek is oprichter en CEO van CM.com. Het bedrijf is een wereldwijde leider in cloudsoftware voor conversational commerce en heeft al ruim 20 jaar haar roots gevestigd in Breda.

Sinds 2021 is zijn bedrijf beursgenoteerd aan Euronext Amsterdam (CMCOM) en maakte het afgelopen jaar een ferme groei door.

Meer dan 700 medewerkers in ruim 20 landen wereldwijd; van Breda tot Kaapstad en van Los Angeles tot Tokio, werken volgens het credo: doe wat je leuk vindt, goed kan én draag wat bij.

Tijd: 12.20 – 12.55 uur

Social media

Elja Daae

Wil jij weten hoe Elja denkt over werken en ondernemen? Wat haar visie is op content? En wat haar tips zijn voor online content en social media? Kom naar haar sessie om 10.40 uur!

Even voorstellen: Dit is Elja. Ze is spreker, trainer en auteur op het vlak van social media, wat toevallig ook haar passie is. Ze heeft een liefde voor bloggen en geeft (onder andere) inspirerende social media workshops. Ook heeft ze drie boeken geschreven waarin ze haar enthousiasme uit over social media.

Tijd: 10.40 – 11.10 uur

Social media for business in 2021 

Joyce Poelmans & Selma Maroufi

De invloed van social media is groot en verandert voortdurend. Vandaag de dag is het niet voldoende om social media enkel als sales tool te gebruiken, maar wordt er als merk van je verwacht dat je actief meedoet met de online maatschappij die is ontstaan. Door middel van trends, cases en take-aways krijg je te zien hoe het social media landschap er in 2021 uit ziet voor bedrijven.  

Joyce Poelmans is Head of Social België bij Dorst & Lesser. Van Brussel tot Amsterdam … Begint de Nederlandse uitspraken en gezegdes te snappen. 

Gaat dagelijks op zoek naar de juiste key insights en praat het liefst over social strategie.

Tijd: 10.40 – 11.10 uur

Selma Maroufi is Social Media Specialist bij Dorst & Lesser. Ademt anything social en beheert en adverteert de social kanalen van bedrijven zoals Nikon, Schweppes, Collistar en KiKa. 

Tijd: 10.40 – 11.10 uur

#CDC21 Behind the Scenes
In deze talkshow vertellen studenten van organisatie team hoe deze editie tot stand is gekomen en wat ze geleerd hebben. Daarnaast schuiven Carolien Giesen (directeur Academy Communication & User Experience Avans Hogeschool) en Marcel Kesselring (docent opleiding Communicatie en oprichter #CDC). Deze talkshow wordt gehost door Imke Vaes (student communicatie).
 
Tijd: 10.40 – 11.10 uur

Ondernemerschap

Anneke Stins

Geboren in een tijd dat de mobiele telefoon nog niet aan de orde was en een computer nog niet voor ‘de gewone man’ op de markt ziet Anneke Stins nu online, technologie & data juist als niet te missen onderdelen binnen ondernemingen. Zowel bij de evenementen op Breepark als bij het indoor speelpark Kabonk is de communicatie naar bezoekers veelal digitaal en zijn processen veelal online. Toch blijft het een continue afstemming tussen wat de doelgroep wilt en tot hoe ver kan en wil je als onderneming gaan. Want wil je zelf je kaartje scannen, een locker openen en de cola uit een automaat halen of zoek je juist persoonlijke benadering?  

Anneke is commercieel directeur van Breepark.

Tijd: 11.30 – 12.00 uur

Virtual Reality

Marnix van Gisbergen

Marnix gaat aan de hand van Virtual Reality projecten (o.a. voor Aegon, Heinz, Sanoma Media, Novadic Kentron, Schola Medica, Thermo Fisher, Samsung, Sony, Omroep Brabant, Chronosphere, VodafoneZiggo) in op de vraag: What makes Virtual Reality different from other media and how can I use it to engage my (potential) audience? Na de lezing kan je VR in een breder media strategie plaatsen en ben je in staat een weloverwogen keuze te maken om VR wel of niet in te zetten.”

Marnix van Gisbergen (1974) is professor ‘Digital Media Concepts’ (Breda University of Applied Scienced). In zijn onderzoek richt Marnix zich op het helpen van merken bij het realiseren van een virtual reality-strategie gebaseerd op mediaconnectiviteit. Samen met een internationaal team van media-onderzoekers en game-ontwikkelaars is Marnix betrokken bij (internationale) projecten op het gebied van virtual reality en transmedia. Als onderzoeksdirecteur van een onderzoeksbureau en jeugdbedrijf was hij verantwoordelijk voor mediagerelateerde onderzoeksprojecten voor meer dan 50 merken (.a. RTL, MTV Networks). Zijn ervaringen zijn verwerkt in vele (inter)nationale publicaties en lezingen. 

Tijd: 11.30 – 12.00 uur

Is dat wat je zoekt?

Eveline Hollanders

In het jaar waarin het Chassé Theater vaker gesloten was dan open, zijn wij afgestapt van de geijkte paden en andere wegen ingeslagen. Een zoektocht met een nieuwe verkoopstrategieën en gesegmenteerde communicatiemogelijkheden als resultaat.

Eveline Hollanders is hoofd marketing en bespreekbureau bij het Chasse Theater in Breda.

Tijd: 11.30 – 12.00 uur